Måndag

Glömde säga igår att jag fått en ny mus! :D Datamus detvillsäga.
Jag kan ha nämt något om min gamla, att den dubbelklicka eller inte klicka alls. Det sög.
Nu har jag en ny, den är mindre. Jag vänjer mig snart!


Aja.
Idag var jag på banken, satte in lite pengar.
Sen var jag på stan i närmare tre timmar, vadfan liksom!?
MEN!
Jag köpte lite till en julklapp, två tröjor och ett par örhängen, supersöta!

Funderar även på att köpa en klänning jag fann, den kostar bara 199.
Men jag får nog lov att pröva den först.
Får kanske bli i morgon.
Vet inget om jobb denna vecka än.


Annars vill jag tala om för er att om 2 månader, bara 2 korta jävla månader blir jag 21.
Jag känner mig asgammal!
Helt menlös med andra ord.
Vad har jag än så länge åstakommit i mitt liv?!

NEJ!
Skärpning får det bli!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0