Tisdag

Tredje gången gillt idag!
Nu vill jag få massa beröm och allt dedär.
blablabla, eller något!


Jag orkar inte jobba imorgon. Eller jo, det gör jag.
Men jag har ingen som helst lust att göra det :(
Nästan bara rinner och ett munsår + munblåsa har ploppat fram :(
Gör bara ont.
BUHU!

MEN! Jag tänker pallra mig upp och åka iväg ändå!
För det är pengar! MASSOR!
Eller ja, lite iaf.
Mer än vad jag brukar ha. Om man säger så.


Annars är jag trött på allt tjat om denna svininfluensa och är det någon influensa jag får så är det marsvinsinfluensa.
Näsan bara rinner, skyller allt på Fido.
Styggt marsvin!




Aja, nu ett avsnitt True Blood sen sömn =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0