What Do U Got

Hejhej!
För ovanligthetens skull sitter jag här och äter ostbågar och lyssnar på musik.
Jag har precis tagit itu med en av mina restuppgifter och bör snarast sätta igång med några till. Sommarlovet är snart här och jag bör därför göra klart allt.

På lördag åker jag neråt till Ytterby för att vara exakt. Där bor min faster som fyller 50 år idag! Så grattis till Maria! På lördag vankas då party där nere och det ska bli kul att träffa dem igen! Var galet längesen nu.


Juste, jag har också spenderat morgon med att städa och oj vad jag har städat! Jag är riktigt stolt över mig själv!



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Svenskläraren

Inte för att gnälla men... Kom igen! Språk!

2011-05-12 @ 02:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0